Het tweede Rokje - en de Beschrijving

Met hetzelfde patroon als de vorige keer maakte ik nog een Kleding Challenge Rokje,
Deze keer van Jeans Stof, met contrasterende gele details.


Aan de binnenkant van de tailleband naaide ik bloemetjes stof, ook met geel

Ook de binnenkant van de zak maakte ik van deze stof, de zak kreeg ook een paspelbandje in knalgeel. De knoop heeft dezelfde kleur en zit bewust op de voorkant,
met een zichtbare sluiting!
Maar de sluiting kan natuurlijk ook onder de tailleband doorlopen ;-)

Helemaal tevreden! En hij zit als gegoten, maar dat was natuurlijk ook de bedoeling ;-)

De PDF Beschrijving voor deze rok, met hoe je het patroon tekent en hoe je de rok naait, is vanaf nu HIER te vinden!


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


In 2014 ga ik een uitdaging aan: elke maand een nieuw kledingstuk ontwerpen, tekenen naar mijn eigen maat en in elkaar naaien.
Doe je mee? Van elk kledingstuk maak ik een werkbeschrijving die beschikbaar komt in Sew Natural Webshop.
Je leest er alles over op deze Blog, of je kunt je inschrijven voor de Nieuwsbrief!

2 opmerkingen:

Ik vind het leuk om je reactie te lezen. Bedankt voor je bericht!